Friday, January 15, 2010

Gotong Royong Prasekolah SKDOJ





Pada tarikh 10 Januari 2010 (Ahad), satu gotong royong telah diadakan di Prasekolah SKDOJ. Gotong royong ini melibatkan pembabitan guru prasekolah, PPM dan ibu bapa murid-murid prasekolah. Gotong royong bermula pada pukul 9.00 pagi sehingga pukul 1.00 tengahari. Antara kerja-kerja yang berjaya dilaksana dan disiapkan adalah seperti mengecat kotak bunga (planter box), mengecat kolam, membersih taman sains, membersih sekitar bangunan prasekolah dan menatarias dalam bilik kelas.
Para ibu bapa yang hadir juga telah berbesar hati membawa juadah-juadah bagi tujuan jamuan ringan untuk gotong royong ini. Para ibu bapa juga telah bersungguh-sungguh dalam menjayakan gotong royong ini. Disamping dapat mencantikkan lagi prasekolah ini, gotong royong ini juga menjadi satu platform untuk ibu bapa beramah mesra diantara satu sama lain. Adalah diharapkan juga pada masa-masa akan datang banyak program-program yang bermanfaat dapat dijalankan demi kebaikan prasekolah ini.
Akhir kata saya bagi pihak Prasekolah SKDOJ ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua pihak yang telah menjayakan gotong royong ini. Terima kasih daun keladi ,ada masa tolonglah lagi. Sekian.

2 comments:

  1. salam,kak sue
    at last jmpa gk dgn org yg amik mster pakk um...sy ada dgree pakk dr upsi..plan nk smbung kt um, tp x tau nk dptkan info dr sapa.klu akak x kberatan,blela kgsi mklumt dgn sy.nk tnya,
    akak buat prt time kn?
    akak buat mod apa,mksud sy,ada buat research atau coursework
    english or malay medium?
    rmai x expertise pakk kt um slain dr.mariani?
    thanks kak

    ReplyDelete
  2. maaf Nana..akak lama tak bukak blog nie...
    akak buat part time...buat coursework..medium dwibahasa...dr mariani sebenarnya bkn exp pakk...selain dia ada dr Loh & Prof Khadijah...
    anyway thanks ye nana..smoga nana berjaya..ni email akak : mcsu77@yahoo.com FB : Norsuriati Mamat.

    ReplyDelete